| Реєстрація | Вхід Четвер, 21.11.2024, 17:34

Полтавський дошкільний навчальний заклад 

(ясла - сад) № 65

«Школа здоров'я»

Вхід
Час та дата
21.11.2024
Загрузка ...
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
З якого віку дитина повинна відвідувати дитячий садок?
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Випадкове фото
Погода

Річний звіт про діяльність закладу

   

                                                                                                                                        Звіт керівника

Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №65 «Школа здоров’я» Полтавської міської ради Полтавської області Шматко Л.О.  про свою діяльність перед педагогічним колективом закладу та громадськістю

за 2020-2021 навчальний рік

    В 2020-2021 н.р. зусилля педагогічного колективу закладу було спрямовано на продовження розв’язання науково-методичної проблеми: «Забезпечення якісної освіти дошкільників шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації  Базового компонента дошкільної освіти  та Концепції Нової української школи, державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості дитини». Враховуючи досягнення і перспективи розвитку, педагоги закладу поглиблювали  роботу щодо впровадження в освітній процес ідей сталого розвитку, сприяли формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя: ресурсозбереження, ефективне спілкування та побудову гармонійних стосунків з оточенням. Педагоги впроваджували інноваційні педагогічні технології, продовжили роботу по створенню й підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого  для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини в умовах інклюзії. Крім того, вони активно підвищували теоретичний рівень та фахову підготовку, займалися самоосвітою. Адміністрація закладу забезпечувала ефективність освітнього процесу шляхом підвищення інформаційної компетентності та медіаграмотності  педагогів та створення єдиного інформаційного простору засобами ІКТ та технічних засобів навчання.

    Організація освітнього процесу в закладі визначалася Базовим компонентом дошкільної та освітніми  програмами для дітей від 2 до 7 років «Дитина» та «Впевнений старт» (для дітей старшого дошкільного віку).

     У ЗДО працює 30 педагогів. З них мають вищу спеціальну педагогічну освіту 26 (86,6%), середню спеціальну – 2 ( 6,7 %), базову вищу освіту -2 ( 6,7 %).

Якісний склад педагогічних працівників закладу наступний:

  • кваліфікаційна категорія «спеціаліст» - 11 (36,6%)
  • кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» - 6 (20 %)
  • кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» - 7 (23,3%)
  • кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» - 6 (20 %)
  • звання «вихователь-методист» - 1 (3,3%)
  • звання «старший вихователь» -  1 (3,3 %)

Педагогічний стаж складає

  • до 5 років – 6 (20%)
  • від 5 до 10 років – 7 (23,3%)
  • від 10 до 20 – 7 (23,3%)
  • від 25-40 – 10(33,4%)

     З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів у 2020-2021 н.р. було проведено організаційну роботу з атестації педагогів.          

     Атестацію пройшли вихователі з такими наслідками:

- Авраменко  О.М. -  відповідає раніше присвоєній  «спеціаліст вищої категорії» (чергова);

- Баберя Т.В. -  відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «старший вихователь» (чергова);

- Білевич Л.О. - відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» (чергова);

 - Гнатенко Р.М. - відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст» (чергова);

- Сергієнко Н.М. - присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» (чергова);

- Чупрун В.С. - присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст» (чергова).

   Якісний і кількісний склад педагогічного колективу свідчить про наполегливу роботу адміністрації ЗДО щодо підбору кадрів та підвищення рівня їх кваліфікації. Педагоги вчасно відвідували курси підвищення кваліфікації відповідно плана-графіка підвищення кваліфікації педагогічних працівників в ПОІППО ім. М.В.Остроградського.

    Курсову підготовку в 2020-2021 н.р. пройшли такі педагоги: Авраменко О.М., Баберя Т.В., Легейда Л.К., Ганнущенко К.О., Муц Н.А., Рудь Т.О., Строгова В.В., Тацій М.В., Хамідула О.А., Чупрун В.С.

     Фахівці та педагогічні працівники  закладу  також отримували практичні і теоритичні знання  та навички дистанційно згідно з темами вебінарів. Вони  отримали сертифікати, а саме: «Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжким порушенням мовлення в умовах інклюзивного середовища» (2020р.), «Методика інтелектуального розвитку дошкільника. Блоки Дьонеша, Палички Кюізенера, «Шість дарів Фребеля», кола Ейлера» (2020 р.), «Прийоми роботи над розширенням фрази у дітей з ООП» (2020 р.), «Розвиток уваги на різних вікових етапах. Порушення уваги» (2020р.), «Розвиток емоційного інтелекту дошкільників. Практичні поради» (2021 р.) тощо

       Педагоги, які закріплені за міськими творчо-дидактичними лабораторіями, творчими групами активно працювали, щедро ділилися отриманою з колегами інформацією про цікаве й раціональне для застосування в педагогічній діяльності ЗДО.

      Вихователі  працювали  за індивідуальними темами , а саме:  

  • «Особливості корекційної роботи з дітьми  з ООП» (Сергієнко Н.М.)
  • «Формування валеологічного світогляду у дітей дошкільного віку» (Баберя Т.В.)
  • «Екологічне виховання дітей дошкільного віку» (Авраменко О.М)
  • «Технологія ТРВЗ і її вплив на розвиток мовлення дітей» (Піскова О.М)
  • «Використання іноваційних здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі» (Зінченко І.А.)
  • «Корекційно-відновлювальна робота з дітьми дошкільного віку. Використання нетрадиційних вправ та мнемотехніки для розвитку звязного мовлення» (Білевич Л.О.) тощо

З метою якісного методичного супроводу  та професійного зростання педагогів в закладі була проведена низка різних форм методичної роботи, а саме:

  • Консультація на тему «НУМІКОН - методика вивчення математики для дітей із синдромом Дауна. Практичні поради застосування для "сонячних діток" (жовтень 2020 р.)
  • Консультацію на тему «Як створити психологічно-комфортне середовище для кожної дитини у групі ЗДО» ( вересень 2020 р.)
  • Консультація «Організація роботи з дітьми з особливими потребами»

( вересень 2020 р.)

  • Семінар з елементами тренінгу «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в розвитку» (квітень 2021 р.)
  • Психолого-педагогічний семінар «Використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентнісної особистості в умовах впровадження інклюзивної освіти». (вересень  2021 р.)
  • Заняття з елементами тренінгу «Жила-була Толерантність» (листопад 2020 р.) тощо.      

      Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти - активний учасник заходів міста, області, конкурсів різних рівнів.  Вихованці нашого закладу взяли участь у міському етапі обласного конкурсу на краще родинне дерево  «Нашому роду нема переводу» (березень 2021р.),  переможці  отримали дипломи ІІІ ступеня: Романів Денис (вихованець інклюзивної  групи «Пізнайко», Руденко Олексій, Гаркушов Станіслав (вихованці інклюзивної групи «Вишенька»). Педагоги закладу -  у І етапі обласного конкурсу «Кращий заклад освіти за інклюзивною формою навчанням» у квітні 2021р. та отримали почесне ІІІ місце.

      Вже втретє наш заклад  приєднався до Всеукраїнського заняття доброти «Гуманне та відповідальне  ставлення до тварин» ініційоване БО «БФ «Щаслива лапа» та за підтримки МОН України.  Відповідно до вікової категорії 1 та 2 березня 2021 р. були проведені заняття доброти на різноманітні теми в цікавій, ігровій формі.  Обговорювались питання уважного та дбайливого ставлення до тварин, поваги до їхнього життя, сприяння їхньому благу. Всі учасники отримали сертифікати.

    Яскраво і цікаво провели  в закладі огляди-конкурси «Краща група з підготовки до навчального року»,  «Кращий ігровий майданчик».

       В ЗДО організовувались виставки малюнків дітей з батьками:

«Моя Полтава, світ тебе побачив і заквітчав вінком твоє чоло!»; «Про безпеку дбай завжди»; «Осені акорд прощальний»; «Зимова казка»; «Модні фантазії Весни»; «Пасхальний кошик».

     Проведено протягом навчального року з дітьми старших груп тематичні заняття: День Полтави, День української писемності та мови, День охорони праці, День екологічних знань, День фізкультурника, День захисту дитини, День здоров’я.

     Для формування у дітей стійкого прояву дружелюбності до однолітків, ввічливості у відносинах з людьми, стриманості в прояві негативних почуттів, не терпливого ставлення до насильства, в закладі організовуються різноманітні заходи свята, розваги, виставки, тематичні дні: «День толерантності» (листопад 2020р.), Міжнародний день  людей з обмежиними можливостями» (грудень 2020р), «Всесвітній день людей з синдромом Дауна (березень 2021р.), «Всесвітній День розповсюдження знань про аутизм» (квітень 2021р.) тощо

     Хотілося б відмітити, що наш  заклад базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини і створює умови для максимальної участі в освітньому процесі усіх дітей, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами. Цінності спонукають людей рухатися вперед і зумовлюють дії, які так чи інакше стосуються інших людей.  В «Індексі інклюзії» визначені цінності, які сприяють розвитку інклюзивного закладу освіти, — рівність, права, участь, спільнота, повага до багатоманітності, довіра, співчуття, чесність, мужність, радість, любов, надія, оптимізм і краса. Цінності нашого  закладу  можна побачити у взаєминах, які панують між дітьми, між дітьми і вихователями, вихователями і батьками, у формах і методах роботи. 

          Важливим аспектом є співпраця з батьками. Проведення консультативної роботи з батьками дає  можливість педагогам краще пізнати і зрозуміти дитину.  А батьки, в свою чергу, отримують  інформацію про потенційні можливості дитини, про її успіхи чи невдачі, про те, чому варто приділяти більше уваги вдома. Така командна робота, підтримка і взаєморозуміння допомагає отримати чудові результати у навчанні та розвитку дитини. З цією метою наші педагоги  використовували  різноманітні форми роботи з батьками: анкетування, співбесіди, консультації, практикуми, проведення виставок, участь у конкурсах, телефонний зв’язок, веб-сайт закладу, створення відкритих груп у соціальних мережах тощо.

     Педагогами  закладу були проведені:

  • Консультації: «Як навчити дитину знайомитися та знаходити друзів»,

«Діти з особливими потребами», «Сонячні діти», «Режим дня дітей з особливими освітніми потребами»,  « Щаслива і любляча родина - найкраща терапія», «Чи готова дитина до школи? Перелік навичок готовності дитини з ООП до школи», «Що таке вседозволеність?», «Дитячі істерики. Як приборкати дитячу істерику», «Як виховати успішну дитину», «Виховання самостійності»

  • Пам`ятки для батьків: «На що мають право батьки дітей з особливими потребами», «Поговори зі  мною»,  «Наука кінезіологія – гімнастика для мозку», « Мовні ігри по дорозі в дитячий садок»
  • Поради для батьків :«Не можна, бо не можна! Підростеш – зрозумієш», «Дитина і родина».
  • Семінари – практикуми для батьків на теми:

«Чому сучасні діти не вміють вчитися, не вміють чекати і насилу переносять нудьгу», «Артикуляційна гімнастика - перший крок у корекції звуковимови для дітей з ООП», «Розвиваючий масаж у логопедичній роботі з дітьми з ООП», «Ляльковий театр як шлях соціальної адаптації для дітей з особливими освітніми потребами»,

  • Майстер- клас: «Сенсорний розвиток дітей в домашніх умовах».

      Весь освітній процес протягом навчального року здійснювався, беручи до уваги Інструкцію з охорони життя і здоров’я дітей дошкільного віку. Певна робота проводилась з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. Стало традицією проведення в жовтні та травні у дошкільному закладі «Тижня безпеки дитини дошкільного віку». Результати перевірок виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки розглядалися на виробничих нарадах, зборах. Таким чином, контроль із питань охорони праці та безпеки діяльності в ЗДО у 2020-2021 н.р. мав комплексний характер і вчасно реалізувався адміністрацією.

    Ключовим питанням у вирішенні адміністративно господарських питань є організація харчування. Завдяки суттєвому покращенню якості продуктів харчування та продовольчої сировини, що постачаються управлінням освіти, меню є оптимальним. Бракеражна комісія закладу суворо слідкує за якістю отриманих продуктів. В закладі щоденно складається меню за примірним двотижневим меню, з врахуванням кількості завезених продуктів, їх вартості, термінів їх реалізації, а також аналіз виконання нори харчування дітей. Про якість організації харчування свідчить антропометричні показники та низький рівень захворювань кишково-шлункового тракту.

      Слід відмітити, що питання захворюваності, відвідування та харчування дітей систематично розглядалися на засіданнях при завідувачеві, аналізувалися показники та розроблялися заходи щодо їх покращення.

       Робота, яка проводилась у ЗДО не відбулася б без підтримки батьків. Безперечно саме батьківський колектив є повноправними партнерами у роботі закладу. Саме завдяки вашим зусиллям, заклад має гарне матеріально-господарське забезпечення.

Саме цього року заклад поповнився:

          За рахунок батьківських внесків:

  • Костюми дитячі - 2622 грн.
  • Килимки дитячі (для фітнесу) – 1857,90 грн.
  • Будівельні матеріали – 4813,20 грн.
  • Меблі – 2100,00 грн.
  • Білизна – 1014,00 грн.
  • Іформаційний стенд – 483,20 грн.
  • Канцтовари – 212,11 грн.
  • Дидактичний матеріал – 705,10 грн.
  • Стенд «Веселка» та планшети – 620,00 грн.
  • Набір «Глиняні вироби» - 300,00 грн.
  • Оздоблення подвір’я  - 187,00 грн.
  • Господарчі товари – 722,26 грн.
  • Дезінфікуючі засоби – 7154,09 грн.

 

 

Наші групи
Корисні посилання
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Локошко Д.А. © 2024-2015
Зробити безкоштовний сайт з uCoz