| Реєстрація | Вхід | Четвер, 16.05.2024, 14:27 |
Полтавський дошкільний навчальний заклад(ясла - сад) № 65«Школа здоров'я» | |
Управління освіти Полтавської міської ради Ви увійшли як Гість Група "Гости"Вітаю Вас Гість |
|
Функції методичної служби"УСПІХ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ- ВІРНО СПЛАНОВАНИЙ І КЕРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС" В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості. Роль методичної служби дошкільного закладу збільшується в сучасних умовах у зв'язку з необхідністю раціонально і оперативно використовувати нові методи, прийоми і форми навчання та виховання. Серед педагогічних інновацій надається перевага особистісно орієнтованим технологіям, а саме: - технології організації самостійної роботи (портфоліо); - інформаційним технологіям; - комп'ютерним технологіям консультування. Одним з основних завдань методичної служби є надання допомоги педагогам у формуванні й удосконаленні навичок самоосвітньої діяльності, що передбачає такі види роботи як: систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу у визначенні різних позицій (сильних та слабких) з метою подолання труднощів; постійне інформування про новий передовий педагогічний досвід; підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики. Рівень кваліфікації та педагогічної майстерності у кожного педагога свій, тому кожен самостійно обирає форму методичної роботи, засіб удосконалення педагогічної техніки і технології.
МЕТОДИЧНА РОБОТА В закладі дошкільної освіти ВІДПОВІДАЄ НАСТУПНИМ ПРАВИЛАМ: - організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів; - приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід; - позначається на рівні підготовленості вихованців; - задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога; - постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків; - створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.
ПРІОРІТЕТИ РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ зДО Є: - варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця; - диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації; - формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності; - підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу; - формування готовності до професійного самовдосконалення.
МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до освітнього процесу.
ФУНКЦІЇЇ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ: - комунікативна: усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності педагогів; реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності; встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу; - виховна (мотиваційно-стимулююча): стимулювання творчої діяльності педагогів; виявлення потенціалу педагогів; стимулювання підвищення професійної кваліфікації; мотивування на використання особистісно-орієнтовної моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння; - гностична: оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти
НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ: - підвищення соціально-психологічної культури педкадрів; - удосконалення педагогічної майстерності; - сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури; - розвиток спеціальних умінь і навичок.
ГОЛОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ Є: - підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників; - вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів; - сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою. - підтримка ділового тонусу педагогів; - стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку; - створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання - оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду. Професійні компетенції сучасного педагога-дошкільника Педагогіка партнерства. Вміння забезпечити плідну співпрацю з дітьми та батьками на засадах взаємної довіри й поваги. Майстерність досягти балансу прав, обов’язків і відповідальності у трикутнику «дитина-педагог-батьки». Готовність до інновацій. Ідеться не лише про технологічні інновації, а й про зміни в змісті освіти і формах взаємодії з дітьми. Компетентнісний підхід. Орієнтація на результат — що діти зможуть. РЕЗУЛЬТАТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ: становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.
|
|
Локошко Д.А. © 2024-2015 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |