Рекомендації батькам
Разом грати цікавіше, разом грати веселіше
«Весна - чудова пора!»
Мовленнєва вправа «Додай слівце»
Мета:
- закріплювати знання ознак весни;
- розвивати мовлення, логічне мислення.
Дорослий зачитує початок реченя, а діти (дитина) закінчують його:
- Навесні природа… (пробуджується, прокидається, воскресає, відновлюється).
- З’являються перші весняні квіти — … (підсніжники, проліски).
- Птахи повертаються з… (теплих країв, вирію, півдня).
- Настрій стає… (святковий, веселий, радісний).
- Весна пахне… (свіжістю, квітами).
Логіко-математична вправа «Визнач і порахуй»
Мета:
- поглиблювати знання про те, коли птахи повертаються з вирію;
- удосконалювати навички лічби.
Дорослий пропонує дітині скласти календар перельоту птахів. Кожен отримує календар весняних місяців. Дотримуючись інструкцій , позначає період прильоту граків (з 18 по 20 березня), шпаків (з 25 березня по 6 квітня), лелек (з 11 по 20 квітня). Для цього викладають фішки із зображенням певного птаха на відповідні числа в календарі й рахують скільки днів триває період їхнього повернення додому. Обговорення: На які місяці припадає приліт птахів? Як їх назвати одним словом? Чи всі птахи прилітають одночасно? Які птахи прилітають першими/останніми?
Вправа «Який настрій має весна?»
Мета:
- закріплювати знання весняних станів погоди;
- удосконалювати вміння визначати емоцію;
- розвивати асоціативне мислення.
Дорослий роздає дітям (дитині) картинки із зображеннями різних смайликів. Відтак запитує: «Який настрій у весни?» і показує картинку із зображенням певного стану погоди — сонячний/похмурий день, дрібний дощик, гроза тощо. У відповідь діти обирають і показують певний смайлик. За потреби спонукає їх обгрунтувати свою думку.
|