| Реєстрація | Вхід П`ятниця, 26.04.2024, 00:51

Полтавський дошкільний навчальний заклад 

(ясла - сад) № 65

«Школа здоров'я»

Вхід
Час та дата
26.04.2024
Загрузка ...
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
З якого віку дитина повинна відвідувати дитячий садок?
Всього відповідей: 35
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Випадкове фото
Погода
Головна » 2020 » Березень » 23 » Разом грати цікавіше, разом грати веселіше
13:57
Разом грати цікавіше, разом грати веселіше

Рекомендації батькам

Разом грати цікавіше, разом грати веселіше

«Весна - чудова пора!»

Обговорення народної мудрості про прихід весни

Мета:

  • навчати аналізувати, шукати у фразі прихований смисл;
  • закріплювати знання прислів’їв і приказок;
  • розвивати мислення, мовлення.

Дорослий зачитує прислів’я й приказки, а діти (дитина) розмірковують, який прихований смисл у них закодований:

  • Весна ледачого не любить.
  • У березні не байдикуватимеш — восени й на зиму до столу матимеш.
  • Весна красна квітками, а осінь — плодами.
  • Весняний дощ зайвим не буває.
  • Весна відмикає джерела й річки.
  • Побачив шпака у дворі — знай: весна на порі.                                                                                                                                                                                                                                         Читання вірша Тараса Шевченка «Встала весна» і створення мнемотаблиці за його змістом
  • Мета:

  • поглиблювати уявлення про зміни в природі навесні;
  • уточнювати смисл поняття «пробудження»;
  • розвивати уяву, асоціативне мислення, мовлення. 
  •  Дорослий читає вірш Тараса Шевченка:
  • Встала весна, чорну землю
    Сонну розбудила,
    Уквітчала її рястом,
    Барвінком укрила;
    І на полі жайворонок,
    Соловейко в гаї
    Землю, убрану весною,
    Вранці зустрічає.

    Обговорення: Хто розбудив весну? Як ви розумієте цей вислів? Чому земля була сонна? У яку пору року вона спала? Який, на вашу думку, був настрій у птахів? Чому? Які ще квіти, окрім рясту і барвінку, прокидаються ранньою весною? Як їх називають? (Першоцвіти.)

    Після обговорення діти добирають сюжетні картинки, які відображають зміст вірша, і пояснюють, як вони пов’язані. Відтак вкладають картинки у кишеньки на заздалегідь підготовленому ігровому полі. У такий спосіб діти створюють мнемотаблицю.

Переглядів: 162 | Додав: dmz65pl | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Наші групи
Корисні посилання
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Локошко Д.А. © 2024-2015
Зробити безкоштовний сайт з uCoz