Час та дата |
---|
26.04.2024
Загрузка ... |
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2020 » Березень » 23 » Разом грати цікавіше, разом грати веселіше
13:57 Разом грати цікавіше, разом грати веселіше |
Рекомендації батькам
Разом грати цікавіше, разом грати веселіше
«Весна - чудова пора!»
Обговорення народної мудрості про прихід весни
Мета:
- навчати аналізувати, шукати у фразі прихований смисл;
- закріплювати знання прислів’їв і приказок;
- розвивати мислення, мовлення.
Дорослий зачитує прислів’я й приказки, а діти (дитина) розмірковують, який прихований смисл у них закодований:
- Весна ледачого не любить.
- У березні не байдикуватимеш — восени й на зиму до столу матимеш.
- Весна красна квітками, а осінь — плодами.
- Весняний дощ зайвим не буває.
- Весна відмикає джерела й річки.
- Побачив шпака у дворі — знай: весна на порі. Читання вірша Тараса Шевченка «Встала весна» і створення мнемотаблиці за його змістом
-
Мета:
- поглиблювати уявлення про зміни в природі навесні;
- уточнювати смисл поняття «пробудження»;
- розвивати уяву, асоціативне мислення, мовлення.
- Дорослий читає вірш Тараса Шевченка:
-
Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічає.
Обговорення: Хто розбудив весну? Як ви розумієте цей вислів? Чому земля була сонна? У яку пору року вона спала? Який, на вашу думку, був настрій у птахів? Чому? Які ще квіти, окрім рясту і барвінку, прокидаються ранньою весною? Як їх називають? (Першоцвіти.)
Після обговорення діти добирають сюжетні картинки, які відображають зміст вірша, і пояснюють, як вони пов’язані. Відтак вкладають картинки у кишеньки на заздалегідь підготовленому ігровому полі. У такий спосіб діти створюють мнемотаблицю.
|
Переглядів: 162 |
Додав: dmz65pl
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Корисні посилання |
---|
|
|