| Реєстрація | Вхід Неділя, 20.05.2018, 11:52

Полтавський дошкільний навчальний заклад 

(ясла - сад) № 65

«Школа здоров'я»

Вхід
Час та дата
20.05.2018
Загрузка ...
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наше опитування
З якого віку дитина повинна відвідувати дитячий садок?
Всього відповідей: 2
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Випадкове фото
Погода

Річний звіт про діяльність закладу

Аналіз освітньо-виховної роботи ПДНЗ (я-с) № 65 «Школа здоров’я»

за 2016-2017 навчальний рік

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №65 «Школа здоров’я» розташований за адресою пров. Латишева 6. На 2016-2017 н.р. укомплектовано 11 вікових груп: 3 ясельні, 8 дошкільних. Кількість дітей – 237.

Режим роботи дошкільного закладу:

10,5 год. – 10 груп

12 год. – 1 група.

Заклад має типове приміщення де крім, групових кімнат має добре обладнаний музичний та фізкультурно-тренажерний зали, кімнату  по Основах безпеки життєдіяльності.

Педагогічними кадрами заклад забезпечений. Загальна кількість педагогів – 23, з них - 20 вихователів мають вищу освіту (87%), 2 – базову вищу освіту (9 %), 1 – середньо-спеціальну (4%). За результатами атестації «Вищу» кваліфікаційну категорію мають 6 педагогів, що становить 26 % від загальної кількості; «I категорію» мають 3 педагоги (13%); ІІ категорію – 5 педагогів (22%); у 8 педагогів (35%) – кваліфікаційна категорія «Спеціаліст». Звання «Вихователь-методист» має 1 педагог – 4 % від загальної кількості педагогів. З них 4 мають стаж педагогічної роботи понад 25 років (15 %), 1 – понад 20 років( 6%), 9 – понад 10 років (35%), 5 - більше 5 років (20%), 6  – до 5 років (24%). Аналіз вікового складу педагогічних працівників ДНЗ показує, що поряд з досвідченими спеціалістами працюють молоді спеціалісти. Всі вони мають високий рівень працездатності, що є головною умовою реалізації державної політики в галузі дошкільної освіти й упровадження інноваційних ідей розвитку закладу освіти. Якісний і кількісний склад педагогічного колективу свідчить про наполегливу роботу адміністрації ДНЗ щодо підбору кадрів та підвищення рівня їх кваліфікації.

             За минулий навчальний рік було атестовано 7 педпрацівників. Атестація поточного року виявила зростання професійної майстерності. Заслуговує уваги досвід роботи музичних керівників Строгової В.В. «Розвиток творчих здібностей дітей засобами музичної діяльності» та Рудь Т.О. «Інноваційні технології як засіб музичного виховання в ДНЗ», вихователя Ільченко О.М. «Оздоровче та виховне значення рухливих ігор».

У процесі атестації проводилося всебічне комплексне оцінювання педагогічної діяльності працівників.  Простежувалося постійне підвищення професійної компетентності наших колег, ріст їх майстерності, розвиток творчої ініціативи, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

З метою підвищення фахової кваліфікації:

  1. Курсову перепідготовку пройшли  музичний керівник Рудь Т.О  та вихователі: Данікович О.О., Костюк Т.М., Ткаченко А.І., Шкляр І.А. що сприяло підвищенню навчально-освітнього рівня цих педагогів.
  2. Завідувач, вихователь-методист відвідували методичні об’єднання, семінари, педагогічні тренінги, творчі звіти, які проводилися міським методичним кабінетом.
  3. Вихователі та музкерівники  також активно відвідували міські методичні заходи: Тиждень педмайстерності, творчі дидактичні лабораторії, майданчики передового педагогічного досвіду, виставки, презентації, клуб творчих зустрічей «Ліра». Педагоги, які закріплені за міськими творчо-дидактичними лабораторіями, творчими групами активно працювали, щедро ділилися отриманою з колегами інформацією про цікаве й раціональне для застосування в педагогічній діяльності ДНЗ. Це дало великий поштовх для подальшої плідної і творчої роботи наших вихователів та музкерівників.

        Для самоосвіти вихователів систематично поповнюється бібліотека дошкільного закладу методичною літературою, періодичними виданнями. Постійно діє виставка «Новинки методичної літератури».      

        Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу - активний учасник заходів міського методичного кабінету, конкурсів різних рівнів. У листопаді в нашому закладі  вдало пройшов День педмайстерності на тему «Шляхи і методи розвитку мовленнєвої компетенції у дошкільнят». У лютому  відбувся семінар-практикум Клубу професійного спілкування (музичні керівники міста) «Ліра» на тему «Роль інноваційних підходів до здійснення музичного виховання дошкільників». Музичні керівники Рудь Т.О. та Строгова В.В. на високому професійному рівні продемонстрували калейдоскоп інноваційних підходів в практичній роботі з дошкільнятами.                                                                       Строгова В.В.  познайомила присутніх  з роллю та значенням графічних партитур в музичної діяльності дошкільників. Рудь Т.О. – з методом занурення у музику та моделюванням.

     На семінарі-практикумі «Використання елементів арт-терапії в роботі психолога», який проходив у січні  2017р. практичний психолог Мещерякова В.В представила свій досвід роботи   з дітьми та педагогами практичним психологам та соціальним педагогам ДНЗ та СНВК міста. Вона продемонстрували індивідуальні (робота з манкою, мильні бульбашки, штрихування і каракулі) та групові (техніка «Колаж», об’ємна аплікація) форми роботи  з використанням елементів арт-терапії.                                                               

     У  2016 р педагогічний колектив, діти та батьки прийняли участь у виставці поробок до Дня міста, у лютому 2017 р. - у міському конкурсі малюнків «Крим – це Україна», на якому малята отримали дипломи та подарунки, роботи їх були представлені на виставці в Галереї мистецтв. Діти, родини вихованців та наш педагогічний колектив  прийняли участь у акції з надання гуманітарної допомоги воїнам АТО «Повертайтеся живими!»,  активно долучившись  до збору коштів, теплих речей, продуктів, речей першої необхідності для учасників АТО. У квітні 2017 р. – у міській ярмарці-продажу  «Великодній кошик».

     Навчальний 2016-2017 рік для колективу нашого дитячого закладу став роком переосмислення розвивальних, виховних і навчальних завдань, використання особистісно орієнтованого підходу до розвитку кожної дитини, впровадження в освітній процес передового педагогічного досвіду роботи, новітніх технологій виховання та навчання. Заклад працював над проблемою «Використання інноваційних здоровязбережувальнихтехнологій в ДНЗ». Тому пріоритетними напрямками роботи колективу були:

  • Формування мовленнєвої компетенції дошкільників та сучасні

           підходи до мовленнєвого розвитку дітей, вплив художньо-мовленнєвої     

           діяльності на всебічний розвиток.

  • Продовження роботи по формуванню у дошкільнят громадянсько-                                    патріотичної компетентності.
  •   Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоровя щляхом систематичного оздоровлення та створення                            здоровязберігаючого середовища.
  • Поглиблення роботи щодо підвищення іміджу педагога дошкільного закладу шляхом формування психолого-педагогічної, загальної культури  та розвитку фахової майстерності.

      Методична служба закладу працювала над удосконаленням теоретичного рівня педагога, формуванням психологічної готовності їх до роботи по нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти та програм розвитку дітей. Для того, щоб розв’язати ці завдання були використані різні форми роботи:

  • педради «Розвиток мовленнєвих та комунікативних вмінь дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності»; «Впровадження інноваційних технологій, як засобу оптимізації спільної фізкультурно-оздоровчої роботи»;
  • постійнодіючі семінари-практикуми «Формування художньо-мовленнєвої діяльності у дітей»; «Інтерактивні методи навчання педагогів»
  • епізодичний семінар з елементами тренінгу «Профілактика емоційного вигорання в педагогів»;
  • ділова гра «Проблеми мовленнєвої агресії в педагогічній практиці»;
  • калейдоскоп методичних знахідок («Шляхи і методи розвитку мовленнєвої компетенції у дошкільнят»);
  • панорама педагогічних новинок «Використання інноваційних здоровязберігаючих  технологій».

Ці форми роботи сприяли підвищенню рівня педагогічної майстерності, якості дошкільної освіти, створенню атмосфери, що стимулює пошук та впровадження інновацій, розвивати творчу активність, бажання висловитися.

        Досить ефективним був постійнодіючий семінар-практикум на тему:  «Формування художньо-мовленнєвої діяльності у дітей», під час якого педагогам закладу вдалося підвищити рівень теоретичної підготовки щодо питань формування художньо-мовленнєвої діяльності у дошкільників;  удосконалити знання щодо змісту, принципів, закономірностей, методів та організаційних форм роботи з дітьми  дошкільного віку. Слід відзначити  заняття для педагогів «Зміст і методика роботи щодо навчання дітей сприйманню та відтворенню художніх творів»,  в результаті якого педагоги поглибили знання  щодо застосування різноманітних методів і прийомів для ознайомлення дошкільників з худдожньою літературою та формування образності та виразності дитячого мовлення.  Під час ділової гри «Проблема мовленнєвої агресії в педагогічній практиці» педагоги навчились прийомам ефективного реагування на мовленнєву агресію дітей та отримали рекомендації.

          Творча група працювала в 2016-2017 н.р. над темою «Розробка проектів перспективного планування роботи з дітьми за освітньою програмою «Дитина»». Творчою групою розроблено орієнтовне перспективне планування «Мовлення дитини» відповідно освітньої програми «Дитини». Нею також був розроблений порядок проведення конкурсу-огляду осередків самостійної театрально-мовленнєвої діяльності.  Результати цієї роботи висвітлювались у підсумку огляду-конкурсу «На кращий осередок самостійної театрально-мовленнєвої діяльності» (І м.-гр. «Бджілка» (вихователі Зінченко тІ, А., Шматко Л.О.), ІІ м.-гр. «Пізнайко» (вихователі Білевич Л.О., Лисконіг О.І.), ІІІ м.- гр. «Чомусики» (вихователі Лига Т.Т., Шкляр І.А.).

Для перевірки якісної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми виховання і навчання дітей дошківльного віку від 2 до 7 років «Дитина» були проведенні такі тематичні вивчення:

  • «Розвиток комунікативно-мовленнєвих у мінь у дошкільників» (в мол. гр. «Веселка», сер. гр. «Пізнайко») до педагогічної ради №2 «Розвиток мовленнєвих та комунікативних вмінь дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності» (листопад 2016);
  • «Впровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі в ДНЗ як засіб взаємодії з родинами вихованців» (мол.гр.»Бджілка», сер. «Вишенька» до педагогічної ради №3 «Впровадження інноваційних технологій, як засобу оптимізації спільної фізкультурно-оздоровчої роботи  ДНЗ та родини» (лютий 2017);

     В ході тематичної перевірки «Розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь у дошкільників» було виявлено, що в  середній групі  №6 «Пізнайко»,  молодшій групі №11 «Веселка» створено таке розвивально–пізнавальне середовище,  яке в достатній  мірі забезпечує розвиток мовленнєвої компетенції дітей. Підбір ігрового матеріалу в осередках та організація  ігрової діяльності дітей  груп, що перевірялися,  сприяють  вирішенню цих завдань.  В кожній групі облаштовано Куточок книги, в якому підібрано літературу, що відповідає вікові дітей та має різнопланову спрямованість тематик: усна народна творчість (казки, потішки), книги, що знайомлять дітей з використанням різних предметів,  механізмів, знаряддями праці; представниками різних професій; порами року; рослинним та тваринним світом тощо. Для організації художньо – мовленнєвої діяльності дітей   кожна група має Куточок театралізованої діяльності. Можливість діяти  в осередку пошуково- дослідницької діяльності дозволяє вихованцям груп вивчати властивості різноманітних предметів, що теж  значною мірою сприяє розширенню словника  та комунікативних вмінь дітей.

     Під час організації роботи з мовленнєвого розвитку дітей вихователі  даних груп використовують різноманітні методи та прийоми роботи, сучасні педтехнології.  Так вихователі  мол.гр. №11 «Веселка»  Данікович О.О. та Шкляр І.А., навчаючи дітей описовому мовленню, використовують опорні схеми; коректурні таблиці Н. Гавриш. Вихователі сер.гр №6 «Пізнайко» Білевич Л.О. в своїй роботі використовує  мовленнєві «перлинки»( приказки, прислів’я), добираючи їх до різних тем, моделювання, ТРВЗ.  Для розвитку монологічного мовлення дітей  та  їх бажання спілкуватися  вихователями  було виготовлено та активно використовується   ігрового обладнання за методом Тантамареску. Впродовж  літнього оздоровчого  періоду та навчального року вихователі груп №6, №11 Білевич Л.О., Лисконіг О.І.,Данікович О.О. та Шкляр І.А. працювали над підбором дидактичного матеріалу  та виготовленням ігор, які б сприяли  розвитку мовленнєвих навичок дітей.  Чистомовки, вправи для розвитку звукової культури мови  зібрано в «Мовленнєві альбоми».  Створено картотеку мовних ігор , виготовлено ігри, що сприяють пошуково – дослідницькій мовленнєвій діяльності дітей «Скажи навпаки», «Що змінилося?», «Кому що потрібно ?», «Скажи, який?», «Щ було б,  якби?». Ігри презентуються під час занять,  потім знаходяться в осередку пізнавальної діяльності для використання у вільний час.     

       В середній групі «Пізнайко» проводиться гурткова робота з мовленнєвого розвитку «Мовленнєві витинанки».  Перевірка  показала результативність роботи з розвитку мовленнєвої компетенції дітей даної  групи: найвищий процент дітей з достатньою для їх віку сформованістю мовленнєвих навичок (75%) , відповідно вимогам Освітньої  програми для дітей   «Дитина» (чистота мовлення, вживання граматичних форм мовлення, розвиток діалогічного та монологічного мовлення) в групі №6. В гр.№11 діти розмовляють гірше. Це зумовлено тим, що вихованці цієї групи не регулярно відвідують дитячий садок.

     Під час тематичного вивчення ««Впровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі в ДНЗ як засіб взаємодії з родинами вихованців» встановлено, що в групах  створені належні умови щодо фізичного та психічного розвитку дітей, їх рухової активності, фізкультурної освіти та зміцнення здоров’я. В групових кімнатах обладнані спортивні куточки, що відповідають санітарним нормам та віковим особливостям дітей та сприяють формуванню рухових умінь, розвитку фізичних якостей, зміцнюють фізичне та психічне здоров’я кожного малюка протягом дня; сприяють реалізації рухових потреб, інтересів, здібностей дітей. Спортивні куточки оснащені різноманітним традиційним та нетрадиційним спортивним інвентарем, посібниками для проведення рухливих ігор та самостійної рухливої діяльності дітей, «доріжками здоров’я».  Усе спортивне знаряддя та обладнання виготовлено з якісних та безпечних матеріалів та відповідають антропометричним показникам дошкільників. Усі спортивні куточки розміщені в доступному для дітей місці. Вони також містять картотеку рухливих ігор відповідно до вимог програми «Дитина» з атрибутами до них, картотеки народних та хороводних ігор.  Високої оцінки заслоговує фізкультурний куточок в групі «Бджілка» (вихователь  Зінченко І.А.)

В групах в наявності є   як стандартне (ребристі дошки, масажні гумові килимки) так і нестандартне, виготовлене педагогами та батьками, обладнанням (килимки з нашитими ґудзиками, кришками, войлочними та паралоновими слідами, масажні доріжки з каштанів, крупи, махрові рукавички для обтирання тіла, морська сіль.)

      Надзвичайно цікавим і цінним є впровадження в роботу з дошкільниками вихователем  групи «Вишенька» Ільченко О.М. сахаджа-йоги. Цей особливий метод медитації, спрямований на встановлення внутрішнього балансу фізичного, емоційного та ментального стану дає змогу дітям глибше пізнати себе. Свою роботу педагог продемонструвала під час колективного перегляду на занятті з фізичного виховання «У пошуках скарбів».

    Дуже цікавий і дієвий вид аеробіки - степ-аеробіка використовують вихователі групи «Вишенька» Авраменко О.М. та групи «Бджілка» Зінченко І.А., які розвивають рухливість у суглобах, формують склепіння стопи, тренують рівновагу, серцево-судинну, дихальну систему.

    Вихователі  груп також  широко використовується такі ІЗПТ , як виховання дітей казкою, кольором, грою, музикою тощо, які позитивно впливають на їхній загальний розвиток.

      Важливою й найефективнішою формою методичної роботи з вихователями є проведення відкритих занять, які мають відповідати сучасним вимогам, бути інтегрованими з використанням інноваційних технологій. Працюючи над проблемою впровадження інноваційних технології в практику роботи з дітьми, педагоги проводять тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані заняття в залежності від розділу програми, обраного напрямку, що забезпечує належну продуктивність діяльності дітей. В рамках обміну досвідом було проведено цикл занять на тему: «Шляхи і методи розвитку мовленнєвої компетенції у дошкільнят» «Зоряна калина» вихов. Лига Т.Т. (складання твтворчих розповідее за опорними схемами, використання коректурних таблиць та «Ребус» методу), вихователь Зінченко І.А. «В гості до казки «Рукавичка»( формувіання зв’язного мовлення за допомогою наочного моделювання), Білевич Л.О. «Осінь тихо ходить гаєм, з дітлахами розмовляє» (зв’язне мовлення з використанням коректурних таблиць, методу «Мікрофон», вивчення віршів за схемами), Легейда Л.К. «Маленькі екскурсоводи» (стимулювання словесної творчості), Авраменко О.М. «Подорож до казкової країни» (мовленнєвий етикет),  вихователь Данікович О.О. «Подорож в країну здоров’я» (використання елементів Су-джок терапії, валеологія), що сприяло більш грунтовному ознайомленню молодих фахівців з досвідом роботи наставників та колективом в цілому.

У методичному кабінеті систематизувався розвивально-виховний матеріал згідно освітньої програми «Дитина». Кабінет поповнився  конспектами з розвитку мовлення, з валеології, тощо. Зібрані та систематизовані нормативно-правові документи щодо діяльності ДНЗ.

Пріоритетними у 2016-2017 н.р. були і залишаються здоров’язбережувальні аспекти. У закладі сформувалась модель оптимальної взаємодії всіх спеціалістів, об’єднаних єдиною професійною метою, які допомагають у реалізації медико-педагогічного супроводу дитини. Створена система оздоровчих та фізкультурних заходів першочерговим вважала завдання щодо формування у дітей мотивації здоров’я і поведінкових навичок здорового способу життя. Аналіз захворюваності дітей сестрою медичною старшою проводився щомісячно. Проведений аналіз захворюваності дітей за 2016 р. показав, що однією дитиною через хворобу у середньому пропущено 14,3 днів, тоді як у минулому році цей показник становив 14,6. Зменшилась кількість дітей хворих 2-3 групи здоровя у порівнянні з 2015 р. з 71,2% до 62,2%. Порівняльна діаграма щодо паралельних вікових груп дала можливість педагогам та медичному персоналу спільно з батьками вихованців планувати оздоровчі та загартувальні заходи. Такі результати маємо завдяки чіткій системі фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі, яка базується на використанні традиційних та нетрадиційних альтернативних технологій і методик, спрямованих на зміцнення та відновлення здоров’я дітей (авторська методика з фізичного виховання М.Єфименка «Театр фізичного розвитку», адаптовані методики психофізичної гімнастики «хатха-йога», дихальна гімнастика Г. Стрельнікової, К.Бутейко, дотиковий масаж А. Уманської), проведення психопрофілактичної роботи, здійснення спеціальних лікувально-профілактичних процедур. У закладі здійснюється розподіл дітей за групами здоровя та надається медико-педагогічна допомога дітям підготовчої та спеціальної групи. Здійснюється контроль за навантаженням на дітей на заняттях з фізкультури, контроль за відповідністю навчальних приміщень санітарно-гігієнічним нормам та вимогам техніки безпеки, за технічним станом фізкультурного, спортивного інвентарю та обладнання у фізкультурному залі та на майданчиках.

         Спільними зусиллями всього колективу забезпечено позитивну динаміку зміни в ігровому середовищі, наповнено його ігровим матеріалом та іграшками підібраними у відповідномті до вікових особливостей дітей, видами ігор (сюжетні, дидактичні, творчі, театралізовані, конструктивно-будівельні). Вихователі розширили тематику ігор за допомогою введення виробничих сюжетів та ігор-подорожей. Взаємодія з довкіллям відображається у сюжетно-рольовий іграх у групі «Пізнайко» (вихователь Білевич Л.О.), активно використовуються  предмети-замінники,  які дозволяють вийти за рамки реальної предметної дії та відтворити загальний задум. У старших групах «Білосніжка», «Малятко» та  «Чомучки» можна відзначити, що діти  ускладнюють самостійно сюжет, роблять його різноманітнішим і цікавішим. Діти вміють самі об’єднуватися в групи  для гри, розгортають різні  сюжети. Свою творчість дошкільники проявляють під час конструювання, особливо під час ігор з будівельним матеріалом, люблять працювати з папером, нитками та природнім матеріалом.

      У травні 2017 р. була проведений моніторинг якості засвоєння  знань, умінь та навичок згідно з розділами освітньої програм «Дитина». За результатами обстеження можна говорити, що діти повністю засвоїли програму на 77 %,частково – 30,7 %, не засвоїли – 0,3%. З них діти старшого дошкільного віку показали такі результати: високий рівень - логіко-математичний розвиток –74,3%; мовленнєвий розвиток – 82,3%; фізичний розвиток – 83,6 %; трудова діяльність – 78,3% ; художньо-естетичний розвиток – 78,3%; загально-пізнавальний розвиток – 73%.

  Моніторинг якості засвоєння знань дошкільників  в ДНЗ дозволив виявити «слабкі ланки» в організації навчально-виховного процесу  і диференціювати планування  навчально-виховної роботи в кожній групі. Зокрема, вихователям  молодших груп «Веселка»   звернути увагу на пізнавальний розвиток ( В-21%,С-72,Н-7%) та залучати дітей до трудової  діяльності (В-21%, С-79%), групі «Пізнайко» (сер. гр.) – використовувати  методи та прийоми, спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників та логіко-математичний розвиток, групі  «Вишенька» (сер. гр.) – формувати еколого-пізнавальний розвиток шляхом експериментально-дослідницької діяльності дошкільників.

Активно впроваджувалась варіативна частина Базового Компоненту, зокрема, гурткова робота. Так в закладі організовано роботу гуртків:  «Вмілі ручки» ( вих. Бобаль С.В., Костюк Т.М.), «Маленькі пішаки» (вих. Ткаченко А.І., Маслєнкова А.А.), «Маленькі актори» (вих. Лига Т.Т.), «Веселі нотки» (муз.кер. Строгова В.В.), «Чарівна веселка» (муз.кер. Рудь Т.О.),  «Віконечко в природу» (вих. Авраменко О.М., Ільченко О.М), «Фітболгімнастика для малят» (вих. Зінченко І.А.), «Мовленнєві витинанки» (вих. Білевич Л.О.,Лисконіг О.І.), «Малятко здоров’ятко» (вих. Данікович О.О. Шкляр І.А.), «Смайлик»( вих. Піскова О.М. та Легейда Л.К.),  робота яких допомогла розвитку творчих здібностей і нахилів, інтересу до пізнання, активності, допитливості, креативності, ініціативності, готовності до експериментування, випробування себе.

     Слід відмітити роботу гуртків «Фітболгімнастика для малят» в молодшій  групі «Бджілка»(вихователь зінченко І.А.) та в середній групі «Калинка» «Вмілі ручки » (вихователь Бобаль С.В.), роботи вихованців гуртка виконані різними техніками, вдало прикрашали інтер’єр   дошкільного закладу.

       Протягом року планомірно проводилась робота щодо соціального захисту дітей відповідно до Конституції України, Закону України «Про дошкільну освіту», Конвенції про права дитини. Питанню соціального захисту вихователі приділяли увагу на батьківських зборах, нарадах, індивідуальних та групових консультаціях, в зв’язку з цим були оформлені інформаційні рубрики для батьків «Мої права», «Поради батькам». Вихователі продовжують працювати над систематизацією напрацьованого матеріалу, розробляють дидактичні ігри, вправи, збирають літературні твори для використання як на заняттях, так і в повсякденному житті. В кожній віковій групі вихователі разом з батьками оформили   стенди «Я маю право...» та провели конкурс малюнків «Ми діти твої, Україно».  

      Завдання щодо організації роботи з патріотичного виховання вирішувались комплексно – під час занять з екологічного, пізнавального, художньо-естетичного, мовленнєвого розвитку, трудового виховання. Для реалізації зазначених завдань вихователі використовувують широкий спектр засобів освітнього впливу (різні види ігор, художня література, природа, фізичні вправи, образотворче, музичне мистецтво тощо) в процесі провідної (предметної) та інших специфічних для дошкільного віку видів діяльності (емоційне спілкування, ігрова, рухова, пізнавальна, мовленнєва, образотворча, музична діяльність тощо).

      Вчителі початкових класів ЗШ №30 та вихователі дітей старшого дошкільного віку підтримували двосторонній зв'язок. Діти відвідували цікаві спільні заходи в школі, екскурсії. Вчителі початкових класів приходили на заняття в групи дітей старшого дошкільного віку, брали участь у педагогічному оцінюванні рівня знань, умінь і навичок у дітей-випускників. Для батьків проводились спільні конференції, лекторії.

         Вихователі разом з психологом спрямували свою роботу на підвищення психолого-педагогічної культури батьків, формування їх готовності надавати посильну допомогу в експериментальній діяльності педагогів. Цікаво й змістовно для батьків в закладі було проведено семінар з елементами тренінгу «Скоро до школи» та конференцію  «Що означає: дитина підготовлена до школи?».

Основними принципами взаємодії з батьками є активність і свідомість, відкритість і довіра, рівність і повага.

Протягом навчального року працював Консультативний центр для батьків «Діалог»,  де батьки могли отримати практичні рекомендації щодо раціональної організації спільної життєдіяльності дорослих з дітьми в сім'ї та відповіді на проблемні запитання. Оголошення про його роботу розміщено в зручному для огляді місці та у кожній групі. Серед основних завдань Консультативного центру є сприяння соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються у сім’ї, забезпечення взаємодії між дошкільним навчальним закладом й іншими установами, організаціями. Постійно ведеться цілеспрямована робота по ознайомленню батьків з результатами фізичного виховання та загартування дітей, ведеться пропаганда здорового способу життя через інформаційні блоки: «Будь здоров малюк», «Криничка здоровя», «На замітку батькам», листи здоровя по вікових групах.

Така цілеспрямована навчально-виховна робота педагогічного колективу надала змогу підвищити якість дошкільної освіти, в дошкільному закладі створено банк даних про дітей, які проживають у даному мікрорайоні і визначено форму здобуття дошкільної освіти. Надання батькам, діти яких не відвідують навчальні заклади, консультативних послуг з питань розвитку виховання. Систематичне запрошення на Дні відкритих дверей, свята та розваги забезпечили доступність і відкритість дошкільної освіти дітям, які проживають у районі розташування нашого закладу.

 

      Одним із основних чинників здоров’я дітей беззаперечно є збалансоване харчування. В дошкільному закладі створювались сприятливі умови для організації доцільного та якісного харчування. Аналіз виконання замовлень продуктів харчування засвідчує їх виконання в повному обсязі.

        З боку завідувача та старшої медичної сестри протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходили від постачальників із супровідними документами. З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.

           Весь навчально-виховний процес здійснювався, беручи до уваги Інструкцію з охорони життя і здоров’я дітей дошкільного віку. Певна робота проводилась з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. Стало традицією проведення в дошкільному закладі Тижня безпеки дитини дошкільного віку. Результати перевірок виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки розглядалися на виробничих нарадах, зборах. Таким чином, контроль із питань охорони праці та безпеки діяльності в ДНЗ у 2016-2017 н.р. мав комплексний характер і вчасно реалізувався адміністрацією.

       Адміністративно-господарська діяльність у ДНЗ здійснювалась згідно з річним планом. Із метою забезпечення стабільної роботи закладу були розроблені спеціальні заходи, а контроль за їх виконанням здійснювався адміністрацією та відповідними комісіями, про що свідчать наявні акти перевірок, накази. В дитячому садку проведений косметичний ремонт групових та підсобних приміщень.  Покращена матеріальна база дошкільного закладу за рахунок поповнення твердого і м’як

Завідувач ДНЗ


Шматко
Лілія
Олександрівна



Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 22 роки.
Державні нагороди, звання: “Вихователь-методист”
Професійні та творчі здобутки: досвідчений, ініціативний педагог, має багаторічний досвід роботи.
Наші групи
Корисні посилання
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Локошко Д.А. © 2018-2015
Зробити безкоштовний сайт з uCoz